Κλείσε ραντεβού

Τσερπέλη Ευαγγελία MSc, MEd, PhDc

Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια

Η Τσερπέλη Ευαγγελία είναι Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια με ιδιωτικό γραφείο στου Ζωγράφου. Είναι Υποψήφια Διδάκτωρ του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του Open University της Αγγλίας. Επιπροσθέτως, κατέχει μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στις "Μεθόδους Ψυχολογικής Έρευνας" από το University of Plymouth, στη "Συνθετική Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία" από το University of Derby και στις "Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων" με κατεύθυνση τη Συμπερίληψη από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Η κατάρτισή της συμπληρώνεται με την Πιστοποίηση ως "Εκπαιδεύτρια Βρεφικού Μασάζ" από την International Association of Infant Massage (IAIM). Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας, έχει εργαστεί στο London Borough of Camden της Αγγλίας, παρέχοντας υποστήριξη σε παιδιά και οικογένειες σε κρίση. Επιπλέον, υπήρξε Εκπαιδεύτρια ΑμεΑ στον Πανελλήνιο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Προβλήματα Όρασης και Πρόσθετες Αναπηρίες "Αμυμώνη", ενώ υπηρέτησε ως Λέκτορας στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο και στο Mediterranean College, όπου εν συνεχεία διετέλεσε Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη. Μέχρι και σήμερα, εργάζεται ως Ψυχολόγος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Περιφέρεια Αττικής, καθώς και στο Διεπιστημονικό Κέντρο Ψυχολογικής και Θεραπευτικής Υποστήριξης "Προνόηση". Στο ιδιωτικό της γραφείο, παρέχει συνεδρίες ψυχοθεραπείας σε εφήβους και ενήλικες. Η συνθετική ψυχοθεραπευτική της προσέγγιση της επιτρέπει να προσαρμόζει τη θεραπεία στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε ατόμου, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα θεμάτων όπως άγχος, κατάθλιψη, δυσκολίες στις σχέσεις, χαμηλή αυτοεκτίμηση, διαχείριση συναισθημάτων, πένθος, μεταβάσεις ζωής και προβληματισμούς γύρω από τη γονεϊκότητα. Πυρήνας της θεραπευτικής της πρακτικής είναι η πεποίθηση ότι κάθε άτομο διαθέτει τις εσωτερικές δυνατότητες για αλλαγή, εξέλιξη και αυτογνωσία. Με την παρουσία της ως σταθερού, ουδέτερου και υποστηρικτικού θεραπευτικού συνοδοιπόρου, στόχος της είναι να καταστήσει τη διαδικασία πιο συνειδητή και αποτελεσματική, ενθαρρύνοντας την εξερεύνηση σκέψεων, συναισθημάτων και βιωμάτων.

Εξειδικεύσεις γιατρού

Άγχος - Stress
  • Υποψήφια Διδάκτωρ, Τμήμα Ψυχολογίας, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    βιογραφικό

Ιατρεία

  • Παιανίας 6, Ζωγράφου, Αττική

Υπηρεσίες

Απλή συνεδρία

40€

Άγχος - Stress

Εξειδίκευση
40€

Αγχώδεις διαταραχές

40€

Ατομικές συνεδρίες εφήβων

40€

Κατάθλιψη

40€

Φοβίες

40€

Ατομικές συνεδρίες ενηλίκων

40€

Διαχείριση θυμού

40€

Διαχείριση πένθους

40€

Ομάδα εφήβων διαχείρισης άγχους

περισσότερες υπηρεσίες

Βιογραφικό

Σπουδές

  • Υποψήφια Διδάκτωρ, Τμήμα Ψυχολογίας, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Μεταπτυχιακό στις "Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων", Σχολή Επιστημών Υγείας και Πρόνοιας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (2022 - 2024)
  • Μεταπτυχιακό στη "Συνθετική Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία", University of Derby (2020 - 2023)
  • Μεταπτυχιακό στις "Μεθόδους Ψυχολογικής Έρευνας", Faculty of Science, University of Plymouth, Αγγλία (2006 - 2007)
  • Πτυχίο Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Open University, Αγγλία (2001 - 2004)
  • Πιστοποίηση "Εκπαιδεύτριας Βρεφικού Μασάζ", International Association of Infant Massage (IAIM)

Επαγγελματική εμπειρία

  • Ιδιωτικό γραφείο, Ζωγράφου
  • Ψυχολόγος, Διεπιστημονικό Κέντρο Ψυχολογικής και Θεραπευτικής Υποστήριξης "Προνόηση" (2023 - σήμερα)
  • Ψυχολόγος, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Περιφέρεια Αττικής (2023 - σήμερα)
  • Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη, Mediterranean College (2022 - 2023)
  • Εκπαιδεύτρια ΑμεΑ, Πανελλήνιος Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Προβλήματα Όρασης και Πρόσθετες Αναπηρίες "Αμυμώνη" (2022)
  • Λέκτορας, Mediterranean College (2018 - 2022)
  • Ψυχολόγος, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας (2020 - 2021)
  • Μέλος, Ερευνητική και Συμβουλευτική Ομάδα - Διακρατικό Ερευνητικό Πρόγραμμα PROMQE (ERASMUS+) , Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (2015 - 2017)
  • Λέκτορας, Μητροπολιτικό Κολέγιο (2013 - 2014)
  • Λειτουργός, London Borough of Camden, Αγγλία (2011 - 2012)
  • Λειτουργός, London Borough of Camden, Αγγλία (2010)
  • Λειτουργός, London Borough of Camden, Αγγλία (2008 - 2009)
  • Eιδική Διαχείρισης της Πληροφορίας, London Borough of Camden, Αγγλία (2008)
  • περισσότερα

Δημοσιεύσεις

  • Τσερπέλη, Ε. (2024, 17-20 Οκτωβρίου). Χρήση του προγράμματος βιοανάδρασης Mightier σε μαθητή με ΔΕΠ-Υ: μια μελέτη περίπτωσης [Παρουσίαση], 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας "Από τα πρώτα μικρά στα μεγάλα βήματα της ζωής, της κοινωνίας, και του πολιτισμού" Αθήνα, Ελλάδα. (2024)
  • Τσερπέλη, Ε.& Γιαλλέλη, Δ. (2024, 17-20 Οκτωβρίου). Εργαστήριο για το Σχολικό Εκφοβισμό:με έμφαση στο [Εργαστήριο]. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας "Από τα πρώτα μικρά στα μεγάλα βήματα της ζωής, της κοινωνίας, και του πολιτισμού", Αθήνα, Ελλάδα. (2024)
  • Γιαλλελή, Δ., Γραμματικού, Α. & Τσερπέλη, Ε. (2024, 17-20 Οκτωβρίου).Οδηγός αντιμετώπισης σχολικού εκφοβισμού [Poster]. 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αναπτυξιακής Ψυχολογίας, "Από τα πρώτα μικρά στα μεγάλα βήματα της ζωής,της κοινωνίας, και του πολιτισμού", Αθήνα, Ελλάδα. (2024)
  • Τσερπέλη, Ε.(2024, 5-6 Σεπτεμβρίου). Μαζί "εν δράσει"...μια ιστοεξερεύνηση για τον σχολικό εκφοβισμό. 1ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας "Οι αθέατες πλευρές της ενδοσχολικής βίας. Προσεγγίσεις & καλές πρακτικές", Κόρινθος, Ελλάδα. (2024)
  • Τσερπέλη,Ε.& Μουντρίδου,Μ. (2024, 29-31 Μαρτίου). Εγώ, εσύ...όλοι μαζί: ενίσχυση κοινωνικών δεξιοτήτων": Ένα εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση ΤΠΕ. 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες: Οικογένεια - σχολείο – ενηλικίωση – κοινότητα", Ηράκλειο Κρήτης, Ελλάδα. (2024)
  • Δαουλτζής, Κ. Χ., Ραυτοπούλου, Γ., & Τσερπέλη, Ε. (2023, 9-12 Νοεμβρίου). Μοντέλο για την πρόβλεψη λήψης επαγγελματικής ψυχολογικής βοήθειας. 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας - 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Θετικής Ψυχολογίας, Αθήνα, Ελλάδα. (2023)
  • Τσερπέλη, Ε. Βλασοπούλου, Σ., Λαμπροπούλου, Ο. & Ραφτοπούλου, Μ. (2023, 31 Mαϊου). Ψυχοθεραπευτική εκπαίδευση στη συνθετική συμβουλευτική - ψυχοθεραπεία: μια σύνθεση αναστοχασμών τελειοφοίτων, 10o Διεπιστημονικό Φοιτητικό Συνέδριο Mediterranean College, Αθήνα, Ελλάδα. (2023)
  • Τσερπέλη Ε. & Δαουλτζής Κ. Χ. (2022). Οι 1000 πρώτες μέρες ζωής, ο ρόλος του πατέρα και η βρεφική χειροπρακτική. Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού, 19, 44–64. (2022)
  • Τσερπέλη Ε. & Βλασοπούλου Σ. (2022, 7-9 Οκτωβρίου). Σ.Ψυχοθεραπευτική εκπαίδευση εν μέσω covid-19: αναστοχασμοί, 1ο Συνέδριο Ψυχοθεραπείας Ελληνικής Ψυχιατρικής Εταιρείας, Αθήνα, Ελλάδα. (2022)
  • Tserpeli, E. (2018). Preliminary findings of the survey on multiple discrimination in Greece. In D.Balourdos & N. Sarris (Eds.), Tackling Multiple Discrimination in Greece (pp. 135-166). Athens, Greece: ION Publishing Group. (2018)
  • Tserpeli, E. & Papastylianou, A. (2018, May). Being an adolescent’s father in the context of the Greek economic crisis: An Interpretative Phenomenological Analysis. Paper presented at the 7th International Congress of Interpersonal Acceptance & Rejection 2018, Athens, Greece. (2018)
  • Παπαστυλιανού, Α., Τσινού, Α. & Τσερπέλη, Ε. (2017, Νοέμβριος). Μαθητικός προσφυγικός πληθυσμός και οι γέφυρες επαγγελματιών ψυχικής υγείας με τους εκπαιδευτικούς για κοινωνική δικαιοσύνη. Προφορική ανακοίνωση στο "11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Omep", Αθήνα. (2017)
  • Παπαστυλιανού, Α., Τσερπέλη, Ε. & Τσινού, Α. (2017, Οκτώβριος). Ψυχική υγεία του προσφυγικού πληθυσμού: πρόκληση για την κοινωνική δικαιοσύνη; H εμπειρία των επαγγελματιών ψυχικής υγείας. Προφορική ανακοίνωση στο "10ο Πανελλήνιο Παιδοψυχιατρικό Συνέδριο", Αθήνα, Ιατρική Σχολή. (2017)
  • Charalambous, Ε., Christoforidou, Μ., Antoniou, P., Tserpeli, E., Verdis, A. & Fahie, D. (2017, May). Designing an Experimental Study to Measure the Impact of DASI on Quality and Equity. Paper presented at the international conference "Quality and Equity in Education: Theories, Applications and Potentials" organized under the ERASMUS+ Key Action 2 project* entitled "Promoting Quality and Equity:A Dynamic Approach to School Improvement (PROMQE)", Nicosia, Cyprus. (2017)
  • Tserpeli, E. (2017, May). Parent Associations in Greece and their Potential Contribution in School Implementing DASI: Challenges and Possible Solutions. Paper presented at the international conference "Quality and Equity in Education: Theories, Applications and Potentials" organized under the ERASMUS+ Key Action 2 project* entitled "Promoting Quality and Equity: A Dynamic. Approach to School Improvement (PROMQE)", Nicosia, Cyprus. (2017)
  • Kinouani, G., Tserpeli, E., Stamatopoulou, V., & Nicholas, J. (2014). DCP Pre-Qualification Group Column - Innovation: Another case for widening access to clinical psychology? Clinical Psychology, Forum, 266, 2-4. (2014)
  • Kinouani, G.,Tserpeli, E., Nicholas, J., Neumann-May, B., Stamatopoulou, V. & Ibrahim-Özlü, J. (2014). DCP Pre-Qualification Group Column - Minorities in clinical psychology training: Reflections on the journey to finding a voice. Clinical Psychology Forum, 260, 8-11. (2014)
  • Kinouani, G., Morris, V. & Tserpeli, L. (2011). Learning from families living with HIV. UK Family Project residential Report Positive Parenting and Children, London. (2011)
  • περισσότερα