Ο Νίκου Κωνσταντίνος είναι Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, Ψυχοθεραπευτής με γραφείο στο Κολωνάκι (εντός του Ψυχολογικού Κέντρου "Ψυχική Υγεία από την Αρχή"). Απέκτησε Πτυχίο (HND) στη Συμβουλευτική και Ψυχολογία από το Mediterranean College, ενώ στο πλαίσιο των σπουδών του εκπόνησε διπλωματική εργασία με τίτλο "Το Φαινόμενο της Σύγκρουσης στις Ομάδες Θεραπείας", στην οποία ερεύνησε τη δυναμική των συγκρούσεων μέσα σε θεραπευτικές ομάδες και τον ρόλο που αυτές διαδραματίζουν στην πορεία της ψυχοθεραπείας. Επιπροσθέτως, ολοκλήρωσε τετραετή εκπαίδευση στη "Θεραπεία Gestalt" στο Gestalt Institute of San Francisco και εκπαιδεύτηκε περαιτέρω στην "Ψυχοτραυματολογία και Τραυματοθεραπεία με τη Μέθοδο EMDR" στο Ινστιτούτο Τραυματοθεραπείας, καθώς και στη "Θεραπευτική Μέθοδο Brainspotting" στο Traumatherapie Institut Berlin (TIB) της Γερμανίας. Παράλληλα, κατέχει πιστοποιημένη εκπαίδευση στη "Χορήγηση, Βαθμολόγηση και Ερμηνεία του Πολυδιάστατου Ερωτηματολογίου Προσωπικότητας της Μινεσότα (MMPI-2)" και στη "Χρήση του Συστήματος Διάγνωσης Ψυχοπαθολογίας Παιδιών και Ενηλίκων (DSM-IV-TR)", μέσω του ISON Psychometrica. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας, συνεργάστηκε εθελοντικά ως βοηθός συντονιστή ομάδας Ψυχολογικής Υποστήριξης ανύπαντρων μητέρων με το Φιλανθρωπικό Σωματείο "Οι Φίλοι του Παιδιού", ενώ έχει εργαστεί στην Τηλεφωνική Ψυχολογική Υποστήριξη Ηλικιωμένων της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης "Γραμμή Ζωής". Από το 2011 μέχρι και σήμερα, εργάζεται με γονείς και άτομα που εμπλέκονται στην καθημερινή φροντίδα και εκπαίδευση παίδων, όπως εκπαιδευτικούς, προπονητές και παιδαγωγούς, ως Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Σεμιναρίων της Gordon Hellas και της Gordon Training International. Επιπλέον, διατηρεί συνεργασία ως μέντορας με τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις "100 Mentors" και "The Tipping Point in Education", πραγματοποιώντας συνεδρίες με μαθητές ιδιωτικών και δημόσιων σχολείων. Ο κύριος Νίκου προσφέρει τις υπηρεσίες του στον χώρο της ψυχοθεραπείας με αφοσίωση και επαγγελματισμό, υποστηρίζοντας τους θεραπευόμενους στην ανάπτυξη δεξιοτήτων διαχείρισης του άγχους, των κρίσεων πανικού και άλλων δυσφορικών συναισθημάτων.