Μακράτζη Αναστασία

Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας

Κλείσε ραντεβού
Η Μακράτζη Αναστασία είναι Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στα Χανιά. Η καριέρα της ξεκίνησε ως νηπιαγωγός, εμπλουτίστηκε με συνεχείς επιμορφώσεις και πρακτική ως εν ενεργεία νηπιαγωγός για 36 χρόνια, τόσο στον τομέα των Παιδαγωγικών με την απόκτηση Διδακτορικού στην Πρώιμη Ανίχνευση και Παρέμβαση διαταραχών της αντιληπτικής διακριτικότητας του χωρόχρονου, όσο και στον τομέα της Συμβουλευτικής Ψυχικής Υγείας. Είναι μέλος της Ελληνικής, αλλά και Ευρωπαϊκής Εταιρείας Συμβουλευτικής. Επίσης, είναι Ενεργειακή θεραπεύτρια. Τέλος, έχει γράψει πολλά βιβλία προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης.

Εξειδικεύσεις γιατρού

Ατομική συνεδρία
  • Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (2011)
    βιογραφικό

Ιατρεία

  • Γεράνι Δήμου Πλατανιά, Χανιά, Νομός Χανίων

Παροχές

  • Αναλαμβάνει περιστατικά παιδιών έως 12 ετών

Υπηρεσίες

Απλή συνεδρία

Ατομική συνεδρία

Εξειδίκευση

Συμβουλευτική γονέων

Συμβουλευτική παιδιών - εφήβων

Coaching δημιουργικότητας

Βελτίωση αυτοεκτίμησης - αυτοεικόνας

Επαγγελματικός προσανατολισμός

Βιογραφικό

Σπουδές

  • Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (2011)
  • Πτυχίο Εκπαίδευσης & Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1983 - 1985)
  • Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική και επαγγελματικό προσανατολισμό παιδιών, εφήβων και ενηλίκων, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Εκπαίδευση στην Παιγνιοθεραπεία, Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Εκπαίδευση στο Μοντέλο Scerts για άτομα με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Uplearning

Επαγγελματική εμπειρία

  • Ιδιωτικό γραφείο, Χανιά Κρήτης
  • Ενεργειακή θεραπεύτρια, Ιδιωτικό γραφείο, Χανιά (2008 - σήμερα)
  • Βοηθός Διδακτικών Ασκήσεων Φοιτητών, Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης (2007 - 2012)
  • Νηπιαγωγός, Δημόσια Εκπαίδευση (1989 - 2020)
  • Νηπιαγωγός, Ιδιωτική Εκπαίδευση (1985 - 1988)
  • Συγγραφέας, Αυτοέκδοση βιβλίων
  • περισσότερα

Μέλος συλλόγων

  • Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής
  • Ευρωπαϊκή Εταιρεία Συμβουλευτικής

Συμμετοχή σε συνέδρια

  • Διεθνές Συμπόσιο Συμβουλευτικής, Ψυχοθεραπείας & Παιδαγωγικής, μη Κατευθυντική Παρεμβατική Προσέγγιση (NDI), Χανιά (26/08 - 01/09/2011)
  • Αμπαρτζάκη, Μ. & Μακράτζη, Α. Εργαστηριακή διδασκαλία φοιτητών/φοιτητριών Προσχολικής Εκπαίδευσης για μια παιδοκεντρική - προσωποκεντρική αγωγή. Εισήγηση που παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο του Institute of Counseling & Psychological Studies (ICPS), Αθήνα (2009)
  • Ο Ψηφιακός Κόσμος της Προσχολικής Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Ρέθυμνο (2008)
  • Stavrou, L. & Makratzi, A. Inequalities in the era of knowledge. Εισήγηση που παρουσιάστηκε στο 3ο διεθνές συνέδριο των WSEAS και IASME, Αθήνα (2006)
  • Stavrou, L. & Makratzi, A. Computerized psycho-pedagogic assessment for preschool and elementary school children. Εισήγηση που παρουσιάστηκε στο 26ο International Congress of Applied Psychology, Αθήνα (2006)
  • 5th World Congress on Dyslexia, The Olympics of Dyslexia, Θεσσαλονίκη (2004)
  • περισσότερα

Δημοσιεύσεις

  • Μακράτζη, Α. Βάζοντας τη θεωρία στην πράξη: Ο ρόλος της προσωποκεντρικής προσέγγισης στην οργάνωση και την προετοιμασία της διδακτικής άσκησης των φοιτητών/φοιτητριών. Στο Κ. Κατσαούνη, Α. Κηπιώτη, Α. Δελλαπόρτα (επιμ.-διόρθωση). Προσωποκεντρική συμβουλευτική και ψυχοθεραπεία σήμερα. Διαδρομή και προκλήσεις. Επιστημονικές εργασίες και πρακτικά. Διεθνές συνέδριο προσωποκεντρικής συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας (σελ. 337-343) (06/2009)
  • Σταύρου, Λ., & Μακράτζη, Α. Παραμυθοποιήματα. Η ποιητική του αφηγηματικού κειμένου και της ποίησης. Παραμυθοποιήματα, 1, 62-64 (2005)
  • Stavrou, L. & Makratzi, A. Input devices, interface and workstation are critical factors for a successful integration of computers and ICT in preschool and primary school education. WSEAS Transactions on Advances in Engineering Education, 4(2), 266-271 (2005)
  • Stavrou, L. & Makratzi, A. Improving preschool and elementary school children’s perception of space and time through computer and Microsoft PowerPoint. WSEAS Transactions on Information Science and Applications, 5(1), 1417-1421 (2004)
  • Inequalities in the era of knowledge. WSEAS Transactions on Advances in Engineering Education, 6(3), 554-559
  • περισσότερα

Videos